Infekcja HIV powiązana z zastrzykiem oksymorfonu w Indianie, 2014-2015 ad

Wszystkich 11 osób zakażonych wirusem HIV donosiło o wstrzyknięciu preparatu oksymorfonu opioidowego na receptę o przedłużonym uwalnianiu. Przeprowadzono dochodzenie, które obejmowało śledzenie kontaktów i analizy filogenetyczne sekwencji HIV i HCV w celu określenia zakresu i przyczyny tego wybuchu choroby oraz wprowadzenia środków kontrolnych. Metody
Przeoczenie
Badanie tego wybuchu było częścią reakcji na awarię zdrowia publicznego. Jako takie, dochodzenie zostało zatwierdzone przez Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC) zgodnie z federalnymi przepisami dotyczącymi ochrony osób i polityką i procedurami CDC18, 19; przegląd przez instytucyjną komisję odwoławczą nie był wymagany. Nie uzyskano świadomej zgody na badania, ponieważ stwierdzono, że działalność nie została przeprowadzona. Zrobiono rutynowe zgody na badania na obecność wirusa HIV (ustne lub pisemne, w zależności od ustawienia) oraz na śledzenie kontaktów (doustne). Wszyscy autorzy zapewniają rękojmię i kompletność danych oraz analiz.
Definicja przypadku, śledzenie kontaktów i wyszukiwanie przypadków
Zdefiniowaliśmy przypadek epidemii jako potwierdzone laboratoryjnie zakażenie HIV, nowo zdiagnozowane po października 2014 r., W osobie, która mieszkała w hrabstwie Scott w stanie Indiana (szacowana populacja, 14 799 osób w wieku od 18 do 65 lat w 2014 r.) Lub nazwane przez innego pacjenta jako współdzielącego strzykawki lub partnera seksualnego. Specjalista ds. Interwencji w chorobę poprosił pacjentów o przypadek zidentyfikowania osób, z którymi dzieliły się strzykawki lub uprawiali seks w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a także wszelkich kontaktów społecznych, którzy mogliby skorzystać z testów na HIV. Korzystając z tych informacji, specjalista ds. Interwencji na choroby umieścił kontakty w społeczności i zaoferował im testowanie pod kątem HIV. Sporządzono schematy połączeń między pacjentami przypadku a kontaktami, abyśmy mogli zwizualizować sieci dzielenia strzykawek i kontakty seksualne (patrz Dodatek dodatkowy, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu). Przeprowadziliśmy wywiady z pacjentami przypadku i kontaktami, aby ustalić informacje dotyczące używania narkotyków i zachowań seksualnych. Niezidentyfikowane dane były przechowywane w chronionej hasłem i fizycznie zabezpieczonej elektronicznej bazie danych.
Badanie przesiewowe pod kątem zakażenia HIV i HCV
Przed tą epidemią bezpłatne badania na obecność wirusa HIV nie były dostępne w tej społeczności, ponieważ klinika Planned Parenthood została zamknięta w 2013 r. W odpowiedzi na tę epidemię powstało pięć stron testujących HIV. Wstępne badanie przesiewowe pod nadzorem lekarza prowadzono u większości osób za pomocą płynu doustnego (OraQuick Advance Rapid HIV-1/2 Test, OraSure Technologies). Próbki krwi żylnej od osób, które otrzymały szybkie, niereaktywne pilne testy, wysłano do centralnego laboratorium (ISDH Laboratories) w celu zbadania wczesnego i ostrego zakażenia HIV za pomocą testu immunoenzymatycznego HIV trzeciej generacji (VITROS Anty-HIV + 2 test, Diagnostyka kliniczna Ortho) i połączony test RNA HIV typu (HIV-1) (Qualitative Assay Aptima HIV-1, Hologic), który zawierał 256 próbek (szacowana dolna granica oznaczalności, 7680 kopii HIV-1 na mililitr); jeśli pula uzyskała wynik pozytywny, została ona zdekonstruowana, aby zidentyfikować pojedynczą pozytywną próbkę.20 Zakażenie wirusem HIV uznawano za obecne, jeśli test punktowy lub laboratoryjny test na obecność wirusa HIV były reaktywne i zostały potwierdzone przez Multispot HIV-1 / HIV- 2 Szybki test (Bio-Rad Laboratories) lub indywidualny test RNA HIV-1
[przypisy: rakowiak płuc, brachyterapia prostaty, hiperkineza ]